След ремонта стадионът на Реал Мадрид „Сантяго Бернабеу“ вече е напълно готов за работа. По данни на MARCA през този сезон се очаква стадионът да носи около 1 млн. евро на ден, като се комбинират приходите от мачовете, събитията и екскурзиите.
Това би могло да възлезе на 354 млн. евро, покривайки около 29% от предвидените приходи на клуба в размер на над 1,1 млрд. евро.
През миналия сезон „Бернабеу“ не беше с пълен капацитет, но въпреки това 1,8 млн. фенове посетиха мачовете. След като стадионът вече е напълно отворен, търсенето на билети е по-голямо от наличните места. ВИП ресторантът на „Скай Бернабеу“ все още е спрян поради юридически проблеми, но след отварянето му може да добави 10 млн. евро годишно.
ВИП местата генерираха 83 млн. евро през миналия сезон, като цените на билетите варират от 300 евро за мачовете от лигата до 2000 евро за премиум местата в Шампионската лига. Магазините на стадиона, които са отворени до полунощ в дните на мачовете, също допринасят за приходите.
През следващата година Реал Мадрид планира да разшири предлагането на гостоприемство с луксозни тераси и ексклузивни места за хранене. С тези промени „Бернабеу“ ще се превърне в един от най-големите източници на приходи във футбола.